zondag 16 december 2012

mijn basis garderobe

Mijn basis Garderobe.

-Zwarte skinny, jeans. Deze kan ik met al mijn tops combineren! 

-Leren broek/legging. Leer is zo makkelijk om  te combineren. En iedereen kan zijn eigen stijl erbij toevoegen!

-T-shirts

-Oversized blazer.

-Blouses. De blouses die ik koop zijn altijd luchtig en hebben mooie kleuren! Als ik een saai outfit aan heb (leren legging (zwart), zwarte jas, zwarte blazer en zwarte laarsjes) vind ik het leuk om een vel kleurige blouse of een blouse met drukke print erbij aan te doen, zodat ik er alsnog een beetje origineel uitzie. 

-Warme truien. Ik haat het om het koud te hebben! Daarom probeer ik zoveel mogelijk warme truien te kopen. Ik vind het vooral leuk om ze te combineren met een blouse. Waardoor je alleen het kraagje ziet. 
Zo maak ik een trui iets minder saai. 

- Tas. Ik heb nu een H&M tas die bijna iedereen heeft. Aan de bovenkant zit suède wat beige is. En de onderkant is van zwart nep leer. het nadeel aan deze tas is dat hij heel snel vies is (die van mij). Maar het is verder een hele goede schooltas! 

-accessoires. kettingen, ringen, armbanden, mutsen, hoeden en sjaals. Ik vind dat je met de juiste accessoires kun je een outfit, origineel, naar je eigen stijl of minder saai maken. 

XOXO ReAl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten