vrijdag 16 november 2012

music of the moment

zelf houd ik heel erg van muziek ik leer met muziek ik fiets met muziek eigenlijk is 50% van mijn dag muziek maar wat is nou van dit moment de leuke muziek ik heb hieronder een paar clips/liedjes gezet die ik heel leuk    en fijn vind om te luisteren

als eerste some nights, ik vind het heel leuk omdat in mijn oren klinkt het vrolijk maar dat is eigenlijk niet zo want ik heb gehoord dat het een erg strijdend liedje is maarja

















als tweede gangmanstyle ik denk zelf dat ik hier niet heel veel over te zeggen maar ik vind het niet echt een huiswerk nummer maar voor andere dingen is het wel heel leuk
















als derde diamonds van Rihanna, ik vind het persoonlijk wel een van haar beste nummers maar veel mensen zijn het daarover niet met mij eens. dit is trouwens wel een heel goed huiswerk nummer.


















dan als laatste die young van kesha, ik vind het gewoon een heel lekker nummer en meer valt er eigenlijk niet over te vertellen.




















xoxo ReAl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten