zondag 4 november 2012

summertime sadness

    



 
SUMMER TIME SADNESS #1

blousje Zara: 40,-
broek h&m: 20,-
hakken Zara: 50,-
oorbel I Am: 2 voor 5,-
Totaal outfit: 115,-

Toen ik het blousje in de winkel zag hangen kon ik het niet laten hangen! Ik vond het zoo leuk! Vooral het kraagje.
Bij deze look vind ik het leuk hoe de kleur goud van het kraagje met de oorbel match. Ook werd ik helemaal verliefd op de broek. De verticale strepen van de broek laten je benen langer lijken! Een win win situatie, een leuke broek en lange benen!! (:
De hakken zijn heel casual, het inlopen deed veel pijn. Maar nu lopen ze beter.  De oorbel zo hoog is helemaal in, wees niet bang, je hoeft het niet te laten schieten (dat doet veel pijn!) en je kunt er veel vinden in de winkels. Nu ga ik aan de warme chocomel (:
xoxoxo ReAl

1 opmerking: